גיימסייט

טריוויה חי – צומח

אחד הנושאים האהובים עלינו הוא ללא ספק עולם החי והצומח. נושא זה קרוב לליבם של רבים מאיתנו ואנו אף בקיאים בו הרבה יותר מאשר בנושאים אחרים המופיעים בשאלוני הטריוויה.

מי לא אוהב להיות בחיק הטבע, להתעורר לרעש ציוץ הציפורים, לקול קריאת התרנגול, או סתם לגדל חית מחמד זו או אחרת. כל ארץ ובעלי החיים האופיינים לה והצמחייה המיוחדת שבה. כל מדינה והחיות הקדושות לה והטמאות.

עולם החי והצומח מתחלק לקטגוריות שונות. החל מחיות הבית והמחמד ועד לחיות הבר הטורפות והמסוכנות גם עולם הצומח נוהג כך.
מצמחי תרבות ססגוניים ועד לצמחים טורפים ומסוכנים.

כל חיה והסביבה המתאימה לה באוויר בים וביבשה. כל צמח והמקום הטבעי לו. בים, ביבשה, באזורים לחים, במדבריות, בגינות מגודרות וביערות עד.

השאלות הבאות ינסו להוסיף ידע ועניין בכל העולם הזה. אנחנו מצידנו נשתדל להיות הכי מקוריים שאפשר. נחשוף אותכם לצמחים בעלי תכונות אנושיות מדהימות, לחיות נדירות הנמצאות רק במקום אחד בעולם.

נתחקה אחר חיות המתנהלות בעדר, ועל אלו החיות לבדן. ננסה לגעת בכל סוגי בעלי החיים, מההולכים על שתיים, על ארבע ועד לבעלי הכנף, חיות הים, זוחלים חרקים.
נלמד איזה צמח יכול להזריע את עצמו ולא להיכחד לעולם. מי יכול לשרוד ימים רבים ללא מים.

איזה צמחים יכולים לחיות במים מלוחים ומאלו צמחים הכי כדאי להיזהר. נלמד את החלקים השונים בפרח כמו גם את האנטומיה של בעלי החיים. נשלב גם שאלות בנושא בני האדם ותופעות פיזיולוגיות הקשורות להם. נתוודע למחלות שונות, לתרופות ומרכיביהן. וכמובן נתוודע למכונה החכמה והמשוכללת ביותר – גוף האדם.
מי שיבחר לשבור את הראש בשאלות הללו, יגלה עולם עשיר, מרתק ומעניין.

Exit mobile version