ספרטה אונליין – משחק דפדפן ישראל

המשחק מתבסס על יוון בתקופה העתיקה תחת המלחמה.

ספרטה, הינו משחק חדש אשר התחיל ב 19.4.16 .

המשחק מתבסס על יוון בתקופה העתיקה תחת המלחמה.

כרגע ישנו שרת אחד פעיל, בו קרוב לשלוש מאות שחקנים שרץ כבר שלושים ימים מתוך שישים ימים – אורך כל עונה.

בסיס המשחק

בהרשמתך למשחק, תוכל לבחור אחד מ4 צבאות:

צבא האלים, אשר מעניק לך 20% תוספת משאבים בכל עדכון לייצור העבדים.

צבא ספרטה, שמשחק את הצבא שלך בעת תקיפות שאתה מבצע ב15%.

צבא אתונה, שמקנה לך בונוס של 15% בהגנה כאשר אתה מותקף.

צבא ארגוס, בכל ריגול עליך או כשאתה מרגל, תקבל בונוס של 20% בכח הריגול.

המשחק מבוסס על כמה עקרונות פשוטים.
יש שלושה משאבים: חיטה, עץ ואבן.

משאבים קונים נשקים, שיפורים, פיתוחים.

חוץ מהמשאבים, ישנם אזרחים. כל שחקן מתחיל את המשחק עם אזרחים, בהם יכול להשתמש בתור חיילים, עבדים, מרגלים או קשתים (חיילים משופרים).

מטרת המשחק היא להיות בעל הצבא החזק ביותר. כיצד עושים זאת?

צבא נמדד על פי כמות החיילים שלך וכמות וסוגי הנשקים. ככל שהנשק שאתה קונה יקר יותר, כך הוא גם חזק יותר ומביא בונוסים גדולים יותר. ישנם נשקי התקפה, הגנה וריגול ונשקים אוניברסלים, אשר מקנים בונוסים לכמה כוחות במקביל, לדוגמא גם התקפה וגם הגנה.

בנוסף למשאבים ולאזרחים, ישנם גם ה"מנות". המשחק מתנהל באמצעות עדכונים. כל רבע שעה יש עידכון דירוג. פעם ביום בשעה 20:00 יש עדכון יומי. בעדכוני הדירוג, העבדים מביאים משאבים ואתה מקבל מנות. בתחילת המשחק, בכל עדכון דירוג אתה מקבל שלוש מנות ובהמשך המשחק ניתן לשפר את קבלת המנות לחמש לעדכון. המנות משמשות לביצוע תקיפות וריגולים. כל תקיפה תעלה לך עשר מנות וכל ריגול מנה אחת.

מה עוזר לך לתקוף? בכל תקיפה אתה יכול לגנוב משאבים, עץ חיטה וטיט. אתה תגנוב תמיד רבע מכל משאב ממה שיש למי שאתה תוקף. בעזרת ריגול תוכל לקבל מידע על צבא האוייב, כמות האזרחים והפיתוחים שלו.

בכל עדכון יומי, תקבל ריבית מכספת החיטה (שנגיע אליה בהמשך), אזרחים חדשים וזהב.

הזהב, הוא כלי הפיתוח האחרון שעליו נדבר. כמו בכל המשחקים, גם פה ישנו משאב מסויים אותו אפשר לקנות בכסף, כמובן בכדי שהמשחק יוכל להתקיים ולהתקדם. בניגוד לרב המשחקים, במשחק ספרטה, תוכל להתקדם מאוד במשחק ולהגיע לשלבים הגבוהים על ידי משחק חכם בלבד וגם בלי זהב. בכדי לאזן את השחקנים החינמיים לבין קוני הזהב, ישנו מנגנון קבלת זהב שאותו תוכל לשדרג בעזרת המשאבים הפשוטים (חיטה, עץ ואבן) ובכך תוכל עדיין להרוויח זהב ואת הבונוסים שהוא מקנה. עיקר שימוש הזהב הוא בקניית מנות, נשקי פרימיום והפעלת מגנים.

לזהב בנוסף גם שימושים רבים, כאשר אתה יכול "לשחד" את שומר החנות ובכך לקנות נשקים במחיר זול יותר של עד 25% , תוכל לדרבן את העבדים שלך שירוויחו יותר בכל עדכון ותוכל לפתוח ברית ועוד.

לזכותו של המשחק יאמר כי הזהב אמנם יכול לעזור בהרבה מאוד סיטואציות ולעזור מאוד בהתקדמות אך הכל במידה, זהב לא קונה את הניצחון ושחקן חכם וחינמי תמיד יוכל להתחרות בשחקני הזהב.

כעת נחזור לשימושי האזרחים, כאשר הסוג הראשון עליו נדבר הם העבדים:

בכל פעם שאתה מקבל אזרחים חדשים תוכל לבחור היכן אתה רוצה לשים אותם, כאשר בסופו של דבר המטרה היא להרוויח כמה שיותר משאבים בשביל להתחזק ולהתקדם לקראת הימים האחרונים בהם כל מה שמשנה הוא הכח שצברת במהלך העונה. כל עבד שתאמן, יתגמל אותך בכל עדכון דירוג ב2 מהמשאב אותו שלחת אותם לייצר (חיטה, עץ או אבן) . בהמשך, תוכל לשדרג את היעילות שלהם עד לכדי כך שכל עובד ייצר 100 מהמשאב עליו הוא עובד לעדכון, כאשר כל שדרוג כזה יעלה לך משאבים. ככל שיש לך יותר אזרחים, שדרוג יעילותם יותר ישתלם.

הסוג השני, הוא המרגלים:

תוכל לאמן מרגלים שיחזקו את כח הריגול. כך תוכל לגלות מידע על צבאות האוייב וכשינסו לרגל אחריך יכשלו. תוכל לדעת כמה משאבים יש לאוייב, מה הם הפיתוחים שלו, מה הנשקים ועוד.

הסוג השלישי, החיילים:

בכל רגע נתון במשחק לכל שחקן יהיו לפחות 30 חיילים, שזו הכמות ההתחלתית של חיילים איתם אתה פותח את המשחק. ברגע שיש לך 30 חיילים, לא יוכלו למות לך חיילים וזו הכמות המינימאלית. תוכל להשתמש באזרחים שלך בתור חיילים ובכך לחזק את כח ההגנה ואת ככח ההתקפה שלך, אך במידה ותפסיד בקרב חיילים שלך יוכלו למות או שישעבדו אותם והם יהפכו לעבדים של האוייב.

הסוג הרביעי, קשתים:

במשחק ישנם גם ארבעה ערים, שהמעבר ביניהם עולה משאבים וניסיון, אותו אתה משיג כשאתה תוקף אנשים. מעבר בין ערים מקנה לך אפשרות לקנות נשקים חזקים ואפשרות לברוח מאוייביך, שכן צבא בעיקר הראשונה לא יכול לתקוף צבא בעיר השנייה, השלישית או הרביעית והפוך. בכדי לחזור עיר אחורה, תצטרך לשלם זהב. בשביל להתקדם בערים, תשלם משאבים וניסיון.

עוד יתרון במעבר ערים הם הקשתים. הקשתים הם כמו חיילים, רק שהם חזקים יותר. הם באים לידי ביטוי יותר מאוחר במשחק וניתנים לאימון מהעיר השלישית, ארגוליס.

קשתים גם הם, יכולים למות, אך אינם ניתנים לשיעבוד. אתה מתחיל בלי קשתים, וכשיש לך פחות משבעה אי אפשר להרוג אותם וזו הכמות המינימאלית.

הבסיס

בבסיס תוכל לראות מידע כללי אודות הצבא שלך, את הכח שלו, את הפיתוחים, הנשקים, המשאבים וכל מה שתרצה על הצבא שלך בלבד.

זירת הקרב

בזירת הקרב תוכל לתקוף ולרגל על צבאות, כאשר בכל עדכון מתעדכן דירוג הצבאות. תוכל לתקוף שחקנים בעיר שלך בלבד ותוכל לראות כמה חיילים יש לכל צבא וכמה חיטה. ראוי לציין כי הקשתים לא נספרים בכמות החיילים של הצבאות ולכן יכולים להיות גורם מפתיע ושמשנה את הקרב.

תוכל לראות מי נמצא בעיר שלך, את הבריתות החזקות בעיר וחוזקן, את הצבאות המובילים בכל המשחק ואת הבריתות המובילות.

בלשונית אימון תוכלו לאמן את האזרחים שלכם ובלשונית העבודות תוכלו להקצות עבדים לעבודות השונות ולשדרג את יעילותם ולראות את הייצור הנוכחי בכל עדכון.

הכספת

ישנה כספת החיטה, שם אתה יכול לשים את החיטה שלך. חיטה שבכספת אינה ניתנת לבזיזה ותישאר אצלך. בכדי לשים חיטה בכספת, תצטרך הפקדות פנויות. אתה מתחיל את המשחק עם שלוש הפקדות בכל עדכון יומי. בכל פעם שאתה מגיע לסכום חיטה גדול, אתה יכול לשים אותה בכספת בכדי להגן עליה מפני צבאות אחרים. למשוך את החיטה ניתן בכל רגע נתון ללא תשלום. ניתן לשדרג את כמות ההפקדות היומית. בנוסף, בכל עדכון יומי תקבל ריבית מהכספת. תוכל לשדרג את הריבית היומית עד לכדי 10% מהכספת.

ישנן גם שתי כספות לעץ ולאבן, שם מספר ההפקדות הוא בלתי מוגבל, אך כמות המשאבים המאוחסנים מוגבלת. אתה מתחיל את המשחק כאשר אתה יכול לאחסן מאה עץ בכספת העץ ומאה אבן בכספת האבן. בשביל לשדרג למאתיים, תצטרך לשלם מאתיים מאותו המשאב, ובכל פעם שתרצה להגדיל את קיבולת הכספת תצטרך לשלם עוד.

פיתוח

בלשונית הפיתוח, תוכל לעבור עיר בתשלום (כל עיר שאתה עובר התשלום גדל), לחזור עיר בתשלום של 900 זהב, לשפר את קבלת האזרחים כאשר בהתחלה תקבל שלושים ליום ובשדרוג הסופי שלוש מאות. תוכל לשדרג את קבלת הזהב היומית מחמישים זהב ליום עד לשלוש מאות ואת מספר המנות לעדכון משלוש לחמש, כאשר כל השדרוגים יעלו לך חיטה, עץ ואבן.

בלשונית הברית, תוכל ליצור ברית בעלות חמש מאות זהב או, אם הוזמנת לברית להצטרף אליה. כל ברית תהיה בעיר מסוימת, למשל ברית בעיר הראשונה תכיל רק שחקנים בעיר הראשונה. ברגע שאתה עובר עיר, אתה עוזב את הברית שלך. לברית יש מספר חברים מוגבל אותו אפשר לשפר בעזרת חיטה מכספת הברית, יש את כח הברית ואחוזי העזרה. כח הברית הוא הכח של כל הצבאות הנמצאים בה. את אחוזי העזרה אפשר לשפר מ1% עד ל10% כאשר זה יעלה חיטה מכספת הברית. אם לברית יש 5% עזרה, אז בכל תקיפה שלך או עליך בנוסף לכח של הצבא שלך תקבל גם 5% מהכח הכללי של הברית, לכן הן כלי עזר גדול וחשוב במשחק. ישנם גם תפקידים בברית, מנהל ברית, סגן, שר צבאות וכו', עליהם לא ארחיב.

בלשונית משרד הסחר תוכל לסחור עם הכלל ותוכל לשלוח הצעות פרטיות של סחר בין המשאבים (חיטה, עץ ואבן). כל הצעה תעלה כמות מזערית של זהב, כאשר הצעה פרטית תעלה עשר זהב והצעה פומבית חמש זהב.

באקדמיה תוכל לקנות מגנים ובונוסים עם זהב, החל ממגן משאבים או חיילים ועד להגנה מפני ריגול ובונוסים של צבא ספרטה, אתונה, ארגוס וצבא האלים. המחירים לא מופרכים וגם שחקנים חינמיים יוכלו לקנות מידי פעם. לכל קניית בונוס יש זמן מקסימאלי אותו תוכל לקנות ולאחר מכן תאלץ לחכות עד הקנייה הבאה מספר שעות בכדי שלא תוכל להיות עם מגן כל המשחק ובכך קיים איזון בין שחקני הזהב לשחקנים החינמיים.

בלשונית מכרה הזהב תוכל לבצע קניות של זהב ומנות על ידי כסף אמיתי ובלשונית באר בהמשאלות תוכל לקנות כרטיס להגרלה, כאשר אתה יכול לקנות שני כרטיסים בכל יום ותוכל לזכות בפרסים של חיטה, זהב, נשק או מנות במחיר נמוך של 2,500 חיטה.

הלשונית האחרונה, הינה הנשקייה:

הנשקים הם הכח העיקרי במשחק. יש עשרות נשקים, כאשר ככל שאתה מתקדם בערים נפתחים נשקים חזקים יותר ובהתאמה חזקים יותר. הנשקים עולים חיטה, עץ ואבן, כאשר יש נשקי פרימיום שיעלו כמות סבירה של זהב, בין 1,000 ל2,000 לנשק.

ישנם נשקי התקפה, הגנה וריגול.

אם כל נשקי ההתקפה שלך מקנים 50,000 כח התקפה, אז על כל חייל שברשותך תקבל 50,000 כח התקפה בעת תקיפה. ז"א שאם יש לך את הכמות המינימאלית, של 30 חיילים ונשקים שמקנים 50,000 כח ההתקפה, אז בעת תקיפה הכח שלך יהיה מיליון וחצי. הנשקים עובדים על אותו עיקרון בהגנה וכן בריגול. לכן, מספר החיילים והנשקים הם מה שמפיע על חוזק הצבא, אך חשוב לזכור שחיילים יכולים למות אבל נשקים לא, ולכן הנשקים הם הבסיס לצבא חזק.

הצטרפו אל משחק הדפדפן המובילה בישראל, הצטרפו אל ספרטה אונליין

ספרטה אונליין – משחק דפדפן ישראל
ספרטה אונליין – משחק דפדפן ישראל
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן